Vaccinatiecentrum.nl
  • Nederlands
  • English
  • Home
  • Vaccinaties en medicatie
    • download folders
    • FAQ
  • Medische keuring
  • Prijzen
  • Contact
  • Afspraak maken

protocollen

protocollen

 
                                     
                                       
                                       
  Kwaliteitshandboek vaccinatiecentrum.nl     Inleiding        
  Tropical Health Advice & Vaccinations      Over het kwaliteitshandboek    
  Nijmegen- Wageningen- Den Bosch- Utrecht              
                                       
  Primaire processen H 1 t/m 3                              
                                       
  P       1. Afspraken zorg   Versie   WI    2. Werkinstructies/richtlijnen Versie   B       2. Bijlagen     Versie    
  P 1.1 Professioneel handelen   20/12/18   WI 2.1 Dagindeling secretaresse   20/12/18   B 2.1 Privacyreglement     20/12/18    
  P 1.2 Werkwijzen     20/12/18   WI 2.2 Reizigersspreekuur voeren   20/12/18   B 2.2 Klachtenreglement     20/12/18    
  P 1.3 Samenwerken     20/12/18   WI 2.3 Reizigersspreekuur op locatie   20/12/18                
  P 1.4 Ongewenste omgangsvormen   20/12/18   WI 2.4 Hepatitis B vaccinatie   20/12/18   B 2.4 Informatie vaccinaties/folders   20/12/18    
  P       2. Uitvoeren zorg       WI 2.5 Registratie afwijken LCR richtlijnen 20/12/18                
  P 2.1 Aanmelden-indicatie-intake-reizigers 20/12/18   WI 2.6 Recept malariatabl-antibiotica-diamox 20/12/18   CK       2. Checklijsten        
  P 2.2 Controle adviezen-problemen na vaccinatie 20/12/18   WI 2.7 Afvoer besmet materiaal   20/12/18   CK 2.1 Checklist spreekkamer   20/12/18    
              WI 2.8 Controlemechanisme gegeven adviezen 20/12/18   CK 2.3 Checklist noodset     20/12/18    
  P       3. Meten, analyseren, verbeteren zorg   WI 2.9 Raadplegen eindverantwoordelijke arts 20/12/18                
  P 3.1 Meten, analyseren en verbeteren   20/12/18   WI 2.10a Prik, snij en spatincidenten Den Bosch 20/12/18                
              WI 2.10b Prik, snij en spatincidenten Nijmegen 20/12/18   F     1 t/m 3  Formulieren        
              WI 2.10c Prik, snij en spatincidenten Utrecht 20/12/18   F 1.1 Agenda werkoverleg     20/12/18    
  Calamiteitenkaarten       WI 2.10d Prik, snij en spatincidenten Wageningen 20/12/18   F 1.2 Evaluatieformulier achterwachtarts 20/12/18    
  CAL01 Calamiteitenkaart Den Bosch   20/12/18   WI 2.11 Collaberen, vasovagale collaps   20/12/18                
  CAL02 Calamiteitenkaart Nijmegen   20/12/18   WI 2.12 Anafylactische reactie, shock   20/12/18   F 2.1 Intake formulier reizigers (NL)   20/12/18    
  CAL03 Calamiteitenkaart Utrecht   20/12/18   WI 2.13 Reanimatie van volwassenen   20/12/18   F 2.2 Intake formulier reizigers (EN)   20/12/18    
  CAL04 Calamiteitenkaart Wageningen   20/12/18   WI 2.14 Reanimatie van kinderen    20/12/18   F 2.3 Intake formulier Hepatitis B   20/12/18    
              WI 2.15 Reanimatie NRR richtlijnen   20/12/18   F 2.4 Intake Rabies     20/12/18    
              WI 2.16 Controle chargenummers   20/12/18   F 2.5 Niet opvolgen gegeven advies   20/12/18    
              WI 2.17 Controlemechanisme vaccinbeh. Spreekuur 20/12/18   F 2.6 Afwijken LCR protocol   20/12/18    
              WI 2.18 Reizigersspreekuur afsluiten   20/12/18   F 2.7 Informed consent OFF label gebruik   20/12/18    
              WI 2.19 Rabiesprotocol     20/12/18                
                          F 3.1 Vragenlijst Klanttevredenheidsonderzoek 20/12/18    
                          F 3.2 Evaluatieformulier bedrijven/scholen 20/12/18    
                                       
                                       
                              HL      2. Handleidingen        
                          HL 2.1 Handleiding Pytheas     20/12/18    
                                       
  Ondersteunende processen H 4 t/m 9                            
                                       
  P        4. Organisatie en KMS     WI       4. Werkinstructies       B    4. Bijlagen          
  P 4.1 Kwaliteitsbeleid     20/12/18   WI 4.1 Prospectieve risico-inventarisatie   20/12/18   B 4.1 Beleidsverklaring     20/12/18    
  P 4.2 Beleid       20/12/18   WI 4.2 Afhandeling ICKA’s     20/12/18   B 4.2 (meerjaren)beleidsplan   20/12/18    
  P 4.3 Risico-inventarisatie op niveau   20/12/18   WI 4.3 Interne audits     20/12/18   B 4.3 Reg. Prospectieve risico-inventarisatie (format) 20/12/18    
  P 4.4 Afwijkingen en veilig melden   20/12/18               B 4.4 Interne auditchecklist   20/12/18    
  P 4.5 Interne audit     20/12/18               B 4.5 Monitoren, meten, analyse en evaluatie 20/12/18    
  P 4.6 Monitoren, meten, analyse en evaluatie 20/12/18                            
  P 4.7 Directiebeoordeling     20/12/18               F     4. Formulieren          
                          F 4.1 ICKA formulier     20/12/18    
                          F 4.2 Format directiebeoordeling   20/12/18    
                                       
                                       
  P    5. Personeelsbeleid, competenties, kennis   WI    5. Werkinstructies       B    5. Bijlagen          
  P 5.1 Personeelsbeleid     20/12/18   WI 5.1 Inwerkprogramma reizigersverpleegkundige 20/12/18   B 5.1 Functieomschrijvingen   20/12/18    
  P 5.2 Competenties en kennis   20/12/18   WI 5.2 Compleetheid personeelsdossiers   20/12/18   B 5.2 Gedragscode     20/12/18    
  P 5.3 Nieuwe medewerkers     20/12/18   WI 5.3 Format RIE     20/12/18                
  P 5.4 Veiligheid medewerkers   20/12/18                            
  P 5.5 Oordeel medewerkers   20/12/18               F    5. Formulieren          
  P 5.6 Funktioneringsgesprekken   20/12/18               F 5.1 Personeel info formulier   20/12/18    
  P 5.7 Analyseren en continue verbeteren   20/12/18               F 5.2 Aftekenlijst inwerken     20/12/18    
  P 5.8 Scholingsplan     20/12/18               F 5.3 Beoordeling-bekwaamheid reizigersvpk 20/12/18    
                          F 5.4 Overzicht scholing medewerkers (format) 20/12/18    
                          F 5.5 Medewerkerstevredenheidsonderzoek 20/12/18    
                          F 5.6 Verslag functioneringsgesprek   20/12/18    
                          F 5.7 Exit-formulier     20/12/18    
                                       
                                       
  P      6. Actueel houden-vernieuwen zorgverlening             F     6. Formulieren          
  P 6.1 Actueel houden van aanbod   20/12/18               F 6.1 Aftekenlijst LCR updates   20/12/18    
  P 6.2 Invoeren van nieuw aanbod   20/12/18                            
                                       
                                       
  P     7. Omgeving, infrastructuur, materialen   WI    7. Werkinstructies       F       7. Checklijsten        
  P 7.1 Gebouwen, werkruimtes en voorzieningen 20/12/18   WI 7.1 Temperatuurcontrole vaccins   20/12/18   CK 7.1 Toezichthoudend apotheker   20/12/18    
  P 7.2 Monitorings- en meetuitrusting   20/12/18   WI 7.2 Medicatie, vaccins en artikelen ontvangen 20/12/18   CK 7.2 Schoonmaak wekelijks-maandelijks   20/12/18    
  P 7.3 Hardware, software en bestanden   20/12/18   WI 7.3 Opslagbeheer van vaccins-voorraad 20/12/18   CK 7.3 Schoonmaak koelkasten   20/12/18    
  P 7.4 Materiaal en voorraadbeheer   20/12/18   WI 7.4 Recall       20/12/18   CK 7.4 Vaccins voorraad koelkast   20/12/18    
              WI 7.5 Schoonmaak protocol   20/12/18   CK 7.5 Voorraad artikelen     20/12/18    
              WI 7.6 Handhygiene     20/12/18   CK 7.6 Temperatuurcontrole vervoer vaccins 20/12/18    
                                       
                          CK 7.8 Houdbaarheid voorraad   20/12/18    
                                       
                          CK 7.10 Batchnummers vaccin noteren   20/12/18    
                                       
                                       
  P     8. Inkoop en uitbesteding     WI     8. Werkinstructies       F    8. Formulieren          
  P 8.1 Inkoop, uitbesteding en beoordeling   20/12/18   WI 8.1 Medicatie, vaccins, artikelen bestellen 20/12/18   F 8.1 Klachten-opmerkingen leverancier-uitbesteder 20/12/18    
                          F 8.2 Leveranciers-uitbesteders beoordeling 20/12/18    
                          F 8.3 Arts-verklaring (EN)     20/12/18    
                                       
                                       
  P    9. Gedocumenteerde informatie     WI    9. Werkinstructies       B    9. Bijlagen          
  P 9.1 Beheersing van gedocumenteerde informatie 20/12/18   WI 9.1 Format documenten     20/12/18   HKZ normen zijn op te vragen bij directie        
  P 9.2 Onderhoud Kwaliteitsmanagementsysteem 20/12/18   WI 9.2 Overzicht gedocumenteerde informatie 20/12/18                
                                       
                                       
                                       

Alle gerelateerde artikelen

  1. Openingstijden
  2. Speciale projecten
  3. Disclaimer
  4. Downloads
  5. downloads
  6. Adviesraad
  7. Organisatie
  8. Utrecht
  9. Privacystatement
  10. Voorkom verrassingen
  11. Medische Keuring
  12. Medical test
  13. contact details
  14. Covid-19 test
  15. Vaccinaties op maat
  16. Customized Vaccination
  17. This is the way to travel safely
  18. Stg. ROC Summa-College
  19. Studentenpagina WUR-UK
  20. Covid-19 test
  • Vaccinatiecentrum.nl is
    Gele Koorts, ISO 9001:2015
    en LCR gecertificeerd

WAGENINGEN

Plantage 8
6708 WJ Wageningen

UTRECHT

Daltonlaan 400, 4de verdieping
3584 BK Utrecht

info@vaccinatiecentrum.nl

 

NIJMEGEN

Nina Simonestraat 24
6541 EA Nijmegen

DEN BOSCH

Boschdijkstraat 98
5211 VD Den Bosch


telefoon: 085 90 20 303

© Vaccinatiecentrum.nl 2023 | Disclaimer | Algemene Voorwaarden | Over ons | Privacyverklaring
Manage Cookie Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}